Related Links

Перелік дисциплін, закріплених за кафедрою — ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет"
Надрукувати

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА

Перелік дисциплін та практик, закріплених за кафедрою згідно планів


 Перший  (бакалаврський) рівень вищої освіти
Спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

Освітня кваліфікація: бакалавр середньої освіти.

Професійна кваліфікація: учитель технологій і креслення. Учитель інформатики.

Професійна кваліфікація: учитель технологій і креслення. Фахівець з автомобільного транспорту.

Професійна кваліфікація: учитель технологій і креслення. Дизайнер (художник-конструктор).

Професійна кваліфікація: виробник художніх виробів із кераміки.

дисципліни: інформатика, автосправа, художнє проектування (дизайн), художня кераміка

  1. Стандартизація, управління якістю і сертифікація  
  2. Матеріалознавство          
  3. Нарисна геометрія
  4. Технологічний та електротехнічний практикум (токарний)
  5. Хімія
  6. Хімія органічна та біохімія
  7. Хімія (за професійним спрямуванням)
  8. Креслення та комп'ютерна графіка
  9. Технологічний та електротехнічний практикум (слюсарний)
  10. Технологія виробництва та обробка конструкційних матеріалів
  11. Основи безпеки життєдіяльності та охорони праці
  12. Технічна механіка
  13. Художня обробка деревини
  14. Робочі та енергетичні машини
  15. Основи дизайну
  16. Технологічний та електротехнічний практикум (токарний)
  17. Декоративно-ужиткове мистецтво
  18. Основи теорії технологічної освіти
  19. Основи техніки і технології організації виробництва
  20. Технічна та прикладна механіка
  21. Технології енергопостачання та практикум з електротехнічних робіт
  22. 22.  Технічне конструювання та моделювання 
  23. 23.  Методика трудового навчання, технологій та креслення 
  24. 24.  Основи організації технічної творчості 
  25. 25.  Сучасні інформаційні машини та кібернетичні системи у виробництві
  26. 26.  Основи наукових досліджень
  27. 27.  Технологічний та електротехнічний практикум 
  28. 28.  Спец. курс «Імідж сучасного вчителя технологій
  29. 29.  Теорія і методика профорієнтаційної та позашкільної освіти      
  30. 30.  Основи проектування і моделювання
  31. 31.  Освітні технології в трудовому навчанні
  32. 32.  Методи активізації проектно пошукової діяльності   
  33. 33.  Основи художнього проектування
  34. 34.  Патентознавство
  35. 35.  Технології обробки деревини 
  36. 36.  Проектно-художній практикум        

Автосправа:

  1. Правила дорожнього руху
  2. Основи управління автомобілем т а безпека дорожнього руху
  3. Технічне обслуговування автомобіля

Художнє проектування (дизайн):

  1. Основи кольорознавства
  2. Основи малюнку та композиції    
  3. Основи історії та теорії дизайну

Художня кераміка

  1. Спеціальне матеріалознавство
  2. Історія і технологія художніх виробів із кераміки
  3. Рисунок і живопис

 

 Другий (магістерський) рівень вищої освіти

 спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)

 

Освітня кваліфікація: магістр середньої освіти (Трудове навчання та технології).

Професійна кваліфікація: вчитель закладу загальної середньої освіти (Трудове навчання та технології)

 

1.      Теорія і методика навчання технологій

2.      Методологічні основи технологічної освітньої галузі

3.      Безпека організації освітнього процесу з практикумом

4.      Технології 3D моделювання в трудовому навчанні

5.      Технології обробки матеріалів з практикумом

6.      Методологія наукового (педагогічного) дослідження

7.      Методика навчання технологій (рівень профільної та/або базової середньої освіти)

8.      Технології моделювання та дизайну виробів з практикумом

9.      Технології обробки матеріалів з практикумом

Вибіркові навчальні дисципліни

10. Автопрактикум

11. Техніки декорування виробів з деревини

12. Технологія пірографії

13. Комп’ютерні технології в дизайні

14. Техніки декорування виробів з деревини

Вибірковий блок «Автосправа» широкого вибору

15. Автосправа (для рівня профільної середньої освіти) з методикою навчання   

16. Електронне та електричне обладнання автомобілю 

17. Паливно-мастильні матеріали 

Вибірковий блок «Дизайн»

18. Основи дизайну (для рівня профільної середньої освіти) з методикою навчання   

19. Графічний дизайн        

20. Дизайн сучасного одягу 

Вибіркові дисципліни широкого вибору

21.  Охорона праці в галузі освіти та життєзабезпечення в надзвичайних станах

22. Кроки до демократії

Практична підготовка

1.      Виробнича технологічна практика     

2.      Виробнича (предметно-фахова) практична підготовка     

3.      Технологічна практика       

4.      Виробнича практика

5.      Педагогічна практика у позашкільних закладах        

6.      Пропедевтична практика  


Статті: фахові, в науково-методичних збірниках,  в зарубіжних журналах, Scopus, Web of Science, Index Copernicus.

Стаття ф. Бондаренко В.І. Критерії та рівні формування професійного іміджу майбутнього вчителя трудового навчання та технологій. Наукова скарбниця освіти Донеччини. 2018. Вип. № 3 (20).  С. 45–49.

Монографія. Бондаренко В.І. Професійний імідж майбутнього вчителя технологій: теорія і практика формування: монографія /В.І. Бондаренко. – Слов’янськ: Вид-во Б.І. Моторіна,  2014.  260с.

Стаття  з. Бондаренко В.І. Pedagogical technology of developing professional image of pedagogical university teachers. EUROPEAN SCIENCE/ Scientific journal. 1/2018p. C. 62-69.

Стаття ф. Бондаренко В.І. Формування професійного іміджу майбутнього вчителя трудового навчання та технологій у позанавчальній роботі закладу вищої освіти. Духовність особистості : методологія, теорія і практика : збірник наукових праць / гол. редактор Г. П. Шевченко.  Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2019. Вип. 5 (92). С. 26-35.

Стаття ф. Бондаренко В.І., Алфімов В.М., Фатальчук С.Д. Формування професійного іміджу вчителя трудового навчання та технологій / В.М.Алфімов, В. І. Бондаренко, С.Д. Фатальчук . Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2019. 199 с.

Стаття web of Science. Бондаренко В.І. Умови та засоби формування навичок інформаційної безпеки майбутніх учителів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. Том 74. № 6. С. 294–306.

Стаття web of Science. Бондаренко В.И., Шумилов Ю.Н. Исследование взрывобезопасности полимерных ограничителей перенапряжений 3,3 кВ постоянного тока для тяговой сети железнодорожного транспорта / Ю. Н. Шумилов, В.И.Бондаренко // Електротехніка і електромеханіка. 2019. № 2.  С. 66-71.

Стаття Scopus. Бондаренко В.,  Марков О., Дяченко Ю., Аліева О., Заріков С., Грудкина Н., Погорєлов М. Determination of the peculiarities of obtaining coatings of different hardness on structural steel at diffusion metallization / Східно-Європейський журнал передових технологій.  2019. № 12.  С. 50-64.

Стаття Scopus. Бондаренко В.І.  Rationale for the Structural Organization of a Computerized Monitoring and Control System for Greenhouse Microclimate Using the Scale Transformation Method. BIOAUTOMATION. 2020. 24(1). С. 51-64.

Стаття ф.  Бондаренко В. І., Вовк Н. В. Підготовка вчителя трудового навчання до роботи в класах з інклюзивною освітою. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти : збірник наук. праць. Слов’янськ : ДДПУ, 2022. Випуск 17(1). С.27-36.

 Стаття фзб. наук. праць. Перейма В.В., Саранчук В. Образ матері у житті та педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Гуманізація навчально-виховного процесу : збірник наукових праць. 2 (88). 2018.

Стаття Index Copernicus.  Вовк Н.В., Кулінка Ю. Практико-орієнтовані технології у профільній технологічній підготовці старшокласників. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ВПЦ «Візаві», 2018.  Вип. 58. С. 86–96.

Стаття ф.  Пшеничний М.В., Цибулько Г.Я., Ятченко В.М. Сутність національного виховання старшокласників на засадах народних традицій. Наукова скарбниця освіти Донеччини. Науково-методичний журнал. Краматорськ :  № 3. 2018. С. 93-100.

Стаття ф. Index Copernicus. Стешенко В. В. Технологія як базова наука трудового навчання. Інноваційна педагогіка : науковий журнал, 2019. Спецвипуск. С. 113-117.

Стаття з. ж. Scopus. Перейма В.В., Miroshnichenko I.V., Shulga I.V., Miroshnichenko D.V., Balaeva Y.S. Calorific Value of Coke. 1. Prediction. Calorific Value of Coke. 1. Prediction Coke and Chemistry, 2019, Vol. 62, No. 4, pp. 143–149.

Стаття Index Copernicus.  Вовк Н.В., Шаповалова Є.Р. Методологія реалізації тренінгових технологій з питань демократії в освіті для вчителів трудового навчання. Інноваційна педагогіка : науковий журнал, 2019. Спецвипуск. С. 57-61.

Стаття ж. Index CopernicusВовк Н.В., Шаповалова  Є.Р. Методологія реалізації тренінгових технологій з питань демократії в освіті для вчителів трудового навчання. Інноваційна педагогіка : науковий журнал, 2019. Спецвипуск. С. 57-61.

Стаття Index CopernicusПшеничний М.В., Цибулько Г.Я., Ткаченко Ю.В. Проектно-технологічний метод навчання - основа розвитку сучасної особистості школяра в умовах нової української школи. Актуальные научные исследования в современном мире : журнал Переяслав-Хмельницкий. 2019. Вып. 5(49). Ч.4. 259с. С.175-180.

Стаття ф. Index Copernicus.  Цибулько Г.Я.,  Салогуб В.С. Децентралізація в освіті: досягнення та перспективи. Актуальные научные исследования в современном мире»,  сборник научных трудов. Переяслав-Хмельницький.  2019. Вып. 1(45). Ч.4. С. 110-114.

Стаття ф. Index Copernicus.   Лихолат О.В.  Мода середини ХХ століття як синтез цінностей культури і джерело творчості для сучасних студентів професійної освіти. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. Слов’янськ : 2019. С. 151-167.

Стаття ж. Стешенко В. В. Пропозиції щодо вдосконалення проекту стандарту загальної освіти. Трудова підготовка в рідній школі. 2020. № 2(145). С. 2–7.

Стаття ф. Бутиріна М. В., Скрипниченко М. І.(студент). Рівні демократичності завдань з дисципліни «Охорона праці в галузі освіти». Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 1(3), ч.1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини.[голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань : Візаві, 2020. С.32-39.

Стаття Index Copernicus. Бутиріна М. В. Особливості психолого-педагогічного супроводу професійної адаптації молодих педагогів. Актуальные научные исследования в современном мире // Журнал. Переяслав, червень.  2020. Вып. 6(62). Ч 7. 165с.  C. 57-63.

Стаття ф. з. Погорєлов М.Г. Information and communication technologies in the professional training of prospective teachers of vocational education in the transport industry. Znanstvena misel journal. Slovenia. 2020. № 40. VOL 2. Pp. 25–32.

Стаття ф.  Index Copernicus. Погорєлов М.Г. Педагогічні умови формування готовності майбутніх викладачів професійного навчання в галузі транспорту до застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: збірник наукових праць. Київ :  2020. Випуск 73. С. 29 – 33.

Стаття ф. Index Copernicus. Лихолат О. В. Підготовка педагога закладів професійної (професійно-технічної) освіти в інноваційних умовах. Наукове електронне видання: «Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти» : збірник наукових праць. № 13. 2020.

Стаття. Вовк Н.В.,  Чалий М. В. Годівничка — пташина їдальня. Урок-екскурсія. 6 клас. Трудове навчання в школі. Науково-методичний журнал, ТОВ «Видавнича група "Основа"»,  м. Харків, березень 2020, № 5-6, С. 20-30.

Стаття з ж. Бутиріна М.В., Борщевицкая Н. Н., Трунова Н. А. Підтримка продуктивності праці педагогів шляхом формування соціально-психологічного клімату в процесі управління персоналом дошкільного навчального закладу. Science, innovations and education: problems and prospects. Proceedings of the 3rd International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Tokyo, Japan. 2021.  503 p.  Pp. 254-262.

Стаття ф Index Copernicus. Бутиріна М.В., Борщевицкая Н. Н., Трунова Н. А. Формування соціально-психологічного клімату в процесі управління персоналом дошкільного навчального закладу як спосіб підтримки продуктивності праці педагогів. Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / Гол. редактор Г.П. Шевченко. Вип. 3 (102). Сєвєродонецьк : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. 404с. С 47-57.

Стаття ф. Погорєлов М.Г., Subochev O., Sichko O., Solodovnyk D. Improving the efficiency of technical service enterprises at the expense of specialization, power and their location. IX INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONGRESS AGRICULTURAL MACHINERY. 2021. Year V. Vol. 1/8. Р. 22–25.

Стаття ф Index Copernicus. Погорєлов М.Г., Субочев О. І., Січко О. Є., Пясецький С.М. Підвищення ефективності функціонування виробничо-технічної бази сервісних підприємств. Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету: електронне наукове фахове видання / ТДАТУ; гол. ред. д.т.н., проф. В. М. Кюрчев.  Мелітополь : ТДАТУ, 2021. Вип. 11, том 1. С.4-16.

Стаття ф. Пшеничний М.В., Цибулько Г.Я., Нестеренко О.С. Формування проектно–технологічної компетентності учнів закладу загальної середньої освіти на уроках трудового навчання в Новій українській школі. Вісник ЛНУ ім. Тараса Шевченка. № 1(349) частина 1, 2022. С.193-203.

Стаття з ж WOS. Стешенко В.В. , Yashchuk S., Lehin V., Bieliaiev S., Shapran Y., Rybalko P. Interaction with the Information Environment and Contemporary Educational Approaches in Higher Education (Educational Level “Master”) Взаємодія з інформаційним середовищем та сучасними освітніми підходами у вищій освіті (освітній рівень «магістр»). Postmodern Openings (Открытия постмодерна). Lumen Publishing House. Том 13. № 2 (2022): 24 июня 2022 г. PP. 213–238.

Стаття з ж WOS. Погорєлов М.Г. Rohach O., Pryhalinska T., Kvasnytsya I., Rudnichenko M., Lastochkina O.  Prospects For The Development Of Distance Educational Learning Technologies During The Training Of Students Of Higher Education. International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Vol. 22(9), Р. 353–357.DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.47.

Стаття з. Лихолат О.В. Арттерапевтичний потенціал видів діяльності технологічної освіти. Sectoral research XXI: characteristics and features: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the III International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 3), April 22, 2022. Chicago, USA: European Scientific Platform. Р. 13- 16.

Стаття  з ж. Вовк Н.В., Дубограй А. П. Особливості організації інклюзивного освітнього середовища на уроках трудового навчання у 5-9 класах. Current issues of science, prospects and challenges: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the III International Scientific and Theoretical Conference, November 25, 2022. Sydney, Australia: European Scientific Platform. 170-173 с.

Стаття ф Index Copernicus. Лихолат О.В. Інтегративний підхід до формування змісту навчальної дисципліни «Технології моделювання та дизайну виробів з практикумом». Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка») : журнал, 2022. № 12 (17) 2022.

Стаття ф Index Copernicus.  Вовк Н.В.,  Вікторенко І.Л., Федь І.Е. Витоки та теоретико-методологічна база започаткування та реалізації реформи Нової української школи. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти : збірник наук. праць. Слов’янськ : ДДПУ, 2022. Вип. 17(2). С.15-30.

Стаття ф Index Copernicus. Вовк Н.В., Бондаренко В.І. Підготовка вчителя трудового навчання до роботи в класах з інклюзивною освітою. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти : збірник наук. праць. Слов’янськ : ДДПУ, 2022. Вип. 17(1). С.27-36.

Стаття ф Index Copernicus. Стешенко В.В., Демченко М.О., Чернишов С.О. Створення інформаційно-освітнього середовища підготовки майбутніх учителів засобами візуально-цифрового підходу та технологій. Науково-педагогічні студії : науковий журнал / голов. ред.: Л. Д. Березівська, І. М. Шоробура. Вип. 6. Київ, 2022. С. 136–146.

Навчально-методичні посібники

Стешенко В. В.  Педагогічне проектування в технологічній освіті. Навчально- методичний посібник. Слов’янськ: ДДПУ. 2018.  80 с.

Стешенко В. В.  Теорія і методика навчання технологій у старшій школі. Навчально- методичний посібник. Слов’янськ : ДДПУ, 2018.

Пшеничний М.В., Борисенко Л. П. Опорний конспект лекцій з курсу «Методика викладання креслення»: Навчально- методичний посібник для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Слов’янськ: ДДПУ. 2018.  136 с.

Погорєлов М.Г. Формування готовності майбутніх викладачів професійного навчання в галузі транспорту до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Навчальний посібник. Слов’янськ : Вид-во Б. І. Моторіна.  2020.  151 с.

Стешенко В.В., Вовк Н. В., Цибулько Г. Я. Навчальний посібник.  Організація практичної підготовки студентів. Навчально-методичний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)». Дніпро : ЛІРА, 2020. 148 с.

Бутиріна М.В.   «Охорона праці в галузі освіти»: навчальний посібник для студентів педагогічних вищих навчальних закладів (Видання 2-ге: перероблене, доповнене). Слов’янськ, 2021. 223 с. (Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри теорії і практики технологічної та професійної освіти протокол № 10 від 04 березня 2021р., Вченої ради ДДПУ 18 березня 2021, прот. № 7.

Бутиріна М.В. Навчальний посібник. Практикум з основ безпеки життєдіяльності та охорони праці: навчальний посібник для студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Слов’янськ, 2022.  148 с.

МонографіяЛихолат Е. В. Вступ до спеціальності для професійної освіти в умовах освітніх інновацій. Професіоналізм педагога в умовах освітніх інновацій : монографія за заг. ред. Л. Г. Гаврілової. - Hameln, Germany : InterGING. 2018.  С. 81- 97, німецький ISBN, DOI.

Колективна  монографія  Вовк Н. В. Формування споживчої культури в учнів на уроках трудового навчання у сучасній українській школі. Трудове навчання та креслення у контексті сучасних інновацій: теоретико-методичні аспекти : кол. моногр. – Рівне : О. Зень. 2018. С.141-160.

 Методичні вказівки.

Бондаренко В.І., Погорєлов М.Г. Діагностика автомобіля. Слов’янськ, затверджено на засіданні Вченої Ради ДДПУ від 26.06.2018.  Протокол № 10.

Бондаренко В.І., Погорєлов М.Г. Технічне обслуговування автомобіля. Слов’янськ: Затверджено на засіданні Вченої Ради ДДПУ від 26.06.2018. Протокол № 10.

Бондаренко В.І., Пшеничний М.В.,  Погорєлов М.Г., Пшеничний М.В., Сидоркін Я. О. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Технологічний та електротехнічний практикум» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальність 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Слов’янськ : Видавництво Б. І.  Маторіна.  2018.  66 с.

Бутиріна М.В. Бондаренко В.І., Фатальчук   С. Д. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Охорона праці в галузі освіти»» для студентів магістерського рівня вищої освіти.  Слов’янськ : 2020.

 Бутиріна М.В. Перейма В. В., Ніколайчук Ю.В. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Комп’ютерні технології в освіті» для студентів спеціальності 014 Середня освіта (трудове навчання та технології) рівня вищої освіти «магістр» денної та заочної форм навчання.  Слов’янськ  : 2018. 56 с.

Бутиріна М.В. Перейма В. В Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Комп’ютерні технології в освіті» для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) рівня вищої освіти «магістр» денної та заочної форм навчання. Слов’янськ : 2018. 56 с.

Перейма В. В., Бутиріна М.В. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Комп’ютерні технології в освіті». Слов’янськ : мінідрукарня «Папірус».  2018.  52 с.

Перейма В. В.,  Бутиріна М.В., Ніколайчук Ю.В. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Комп’ютерна графіка та моделювання у тривимірних середовищах». Слов’янськ : мінідрукарня «Папірус», 2018.  56 с.

Пшеничний М.В., Борисенко Л. П.,  Методичні вказівки до  лабораторних робіт з курсу «Основи малюнку та композиції»: навч. посіб. для студентів другого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Слов’янськ : ДДПУ. 2018.  100 с.

Стешенко В. В., Вовк Н. В. Методичні вказівки до виконання курсових робіт з навчальної дисципліни «Методика трудового навчання, технологій та креслення» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Слов’янськ : ДДПУ.  2019. 34 с.

Лихолат О.В. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи (проекту) з навчальної дисципліни «Проектування одягу та аксесуарів» для студентів магістерського рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології), спеціалізації «Дизайн одягу та аксесуарів» денної та заочної форм навчання. Слов’янськ, ДВНЗ «ДДПУ».  2019. 30 с.

Бутиріна М.В. Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з дисципліни «Охорона праці в галузі освіти» для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (за спеціалізаціями) та 013. Початкова освіта магістерського рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. Слов’янськ :  2019. 79 с.

Бутиріна М.В., Перейма В. В., Ніколайчук Ю.В. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу «Робочі та енергетичні машини». Затверджено на засіданні ВР ДДПУ,  пр. № 2 від 23.09. 2020. Вид-во Б.І. Маторіна. 90с.

Бутиріна М.В., Бондаренко В.І., Фатальчук С. Д. Методичні рекомендації до виконання самостійних завдань з навчальної дисципліни «Охорона праці в галузі» для  здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Слов’янськ : 2020.  33 с.

Стешенко В.В., Бондаренко В.І., Вовк Н.В. Методичні рекомендації з написання кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої педагогічної освіти зі спеціальності «014 Середня освіта (Трудове навчання та технології)». Слов’янськ : ДДПУ, 2022. 53 с.

Всього за п’ять років з (2018-2022рр.)  викладачами кафедри було опубліковано 220 науково-методичних робіт.