Засідання дистанційного круглого стілу «Вектори інноваційної діяльності учасників освітнього процесу – 21/22»

 

10 листопада 2021 року аспіранти кафедри педагогіки вищої школи ОНП «Освітні, педагогічні науки» Сипчук Є.Ю., Дзина Л.С., Іотковська М.О., Бєліков О.В., Тимошенко М.О., Карганова Н.Ю. та аспірант кафедри теорії і практики технологічної та професійної освіти ОНП «Професійна освіта» Бойко І.В. разом із науковими керівниками д.пед.н., проф., гарантом ОНП «Освітні, педагогічні науки» Саяпіною С.А., д.пед.н., проф., гарантом ОПП «Педагогіка вищої школи» Топольник Я.В., к.пед.н., доц. Коркішко О.Г. та к.пед.н., доц. Сипченко О.М., а також ст.викладач Коркішко А.В. та здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Педагогіка вищої школи» взяли участь у засіданні дистанційного круглого столу зі здобувачами другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, гарантами, представниками груп забезпечення ОПП і ОНП галузі знань 01 Освіта/Педагогіка ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди та Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка на тему «Вектори інноваційної діяльності учасників освітнього процесу – 21/22». Загальна кількість учасників заходу склала 100 осіб.

Під час засідання учасниками було надано пропозиції щодо удосконалення освітнього процесу під час підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти, майбутніх вчителів закладів загальної середньої освіти, формування ключових компетентностей здобувачів ЗВО, учнів НУШ, середніх та старших класів із врахуванням напрямів інноваційного розвитку суспільства та освіти. Здобувач 1 курсу третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти ОНП «Освітні, педагогічні науки» Сипчук Є.Ю. презентував доповідь «Засоби ІКТ для проведення віртуального фізичного експерименту». Інші аспіранти кафедри педагогіки вищої школи підготували стендові доповіді та розмістили їх для ознайомлення у відкритому доступі на онлайн-дошці Padlet (https://padlet.com/tetyanasobchenko/qivobm31013bcf0u#и).

У межах заходу відбулося обговорення в стилі Q-A інтерв’ю здобувачів за попередньо визначеними питаннями: Як Ви вважаєте, що має бути пріоритетом у практиках інноваційної діяльності: персоніфіковані взаємодії і спілкування між здобувачем і викладачем, чи – чіткі попередньо розроблені алгоритми самостійних навчально-пізнавальних ініціатив? Які дисципліни допомогли Вам систематизувати значні обсяги інформації про інновації в освіті? Які інновації Ви вже апробувати в своїй навчальній і дослідницькій роботі? Поділіться своїм баченням сильних сторін і перспектив цієї інновації.

Присутні зазначили високий рівень організації дистанційного круглого столу, комфортність атмосфери спілкування, актуальність висвітлених проблем на сучасному етапі розвитку освіти і науки та висловили побажання подальшої плідної співпраці з організації та проведення науково-практичних заходів.

Дякуємо за можливість взяти участь у роботі круглого столу та бажаємо колегам та здобувачам наснаги на нові звершення на освітянській та науковій нивах!