Характерною особливістю сучасного трудового навчання є формування загальнолюдських цінностей, що сприяють розвитку гармонійної, всебічно розвинутої особистості та допомагають стати успішним на обраному життєвому шляху. До того ж, зміст предмета має чітко виражену практичну спрямованість на досягнення певного матеріального результату, що реалізується переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять. Отже, на технологічному факультеті майбутні фахівці отримують не тільки теоретичні, але й практичні знання, уміння й навички, які вони згодом передадуть своїм учням у власній педагогічній діяльності.
Триває прийом матеріалів від практичних працівників (завідувачі ДНЗ, методисти, вихователі, практичні психологи, соціальні педагоги) для розміщення на сторінках Ресурсного центру з подальшим оформленням Сертифікатів.
Результати роботи Ресурсного центру факультету дошкільної освіти та практичної психології у березні 2015 р. представлені на сторінках бюлетеню Ресурсного центру.
14 квітня у спортивному корпусі відбулась першість факультету фізичного виховання серед збірних команд курсів з аеробіки. Команди готувались самостійно. Підбір музики, оригінальність вправ та змішаність стилів танцювальної та спортивної аеробіки стали родзинкою цих змагань. До суддівства змагань були залучені студенти IV курсу факультету, які працюють за фахом: Григоренко Дар’я – тренер з фітнесу спортклуба «Планета спорт», Філатова Юлія – майстер спорту зі спортивної гімнастики, тренер-викладач юнацької спортивної школи МіськВНО, Шаповалов Микита – тренер-викладач дитячої юнацької спортивної школи МіськВНО.
8-10 квітня на базі Інституту розвитку дитини Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (м. Київ) відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності “Дошкільна освіта”. Від Донбаського державного педагогічного університету брали участь студенти факультету дошкільної освіти та практичної психології Хорольська Тетяна та Титаренко Олена. При виконанні конкурсних завдань наші студентки продемонстрували глибокий рівень знань теоретичних основ професійної підготовки та реалізації їх у практичній діяльності, творчій підхід у розробці запропонованих завдань, високий ступінь професійної компетентності.
Сторінка 527 із 603